پاموك كاله آنتاليا

+0 به یه ن


پاموك كاله آنتاليا

پاموك كاله آنتاليا واقا پديده ايست در دنيا و از عجايب جهان مي باشد. امكان ندارد كسي به آنتاليا سفر كند ولي پاموك كاله آنتاليارا نديده باشد. كساني كه به اين منطقه رفته اند به خوبي مي دانند كه آب هاي كالسيوس با دماي تقريبا سي و پنج درجه سانتي گراد از ارتفاع 100 متري به سمت پايين سرازير مي شود و در قسمت پايين آن كه آب جمع شده است استخرهاي آب گرم را تشكيل داده است كه انعكاس نور در آن باعث زيبايي و دل نشين تر شدن آن شده است و گردشگران به خوبي از آن استقبال مي كنند. مردم اين منطقه را قصر پنبه اي ناميده اند. مسافران و گردشگراني كه در اين استخرهاي آب گرم شنا مي كنند از خاصيت هاي آن هم بهره مند مي شوند.

پاموك كاله آنتاليا

 

پاموك كاله آنتاليا

 


چام يووا آنتاليا

+0 به یه ن


چام يووا آنتاليا

چام يووا آنتاليا مكاني آرام , دنج و زيبا است كه مردم در اينجا زندگي روستا نشيني دارند و شما مسافران عزيز ميتواد در كنار زندگي اين روستائيان مهربان لحظات خوب و خوش و لذت بخشي را سپري كنيد. اين منطقه منطقه اي آرامش بخش است و اگر شما خواهان آرامش هستيد و حاضريد كه حتي يك روز را با آرامش بگذرانيد حتما در هتل هاي چام يووا آنتاليا اقامت كنيد و اگر به ديدني هاي روستايي علاقه مند هستيد ديدن از چام يووا آنتاليا را از دست ندهيد.

بلديبي آنتاليا

+0 به یه ن


بلديبي آنتاليا

بلديبي آنتاليا پانزده كيلومتر دورتر از شهر آنتاليا مي باشد. اين منطقه زيبايي هاي خاص خودش را دارد , به عنوان مثال بلديبيآنتاليا داراي چشم اندازهاي كوهستاني است , درختان كاج زيبايي در اين منطقه وجود دارد كه به زيبايي آن افزوده است. علاوه بر اين بلديبي آنتاليا داراي نارنج هاي تازه لذيذ و خوش مزه اي است كه در كمتر جايي مي توانيد اين زيبايي ها را با اين آب و هوا احساس كنيد و از آن لذت ببريد. 


آكوالند آنتاليا

+0 به یه ن


آكوالند آنتاليا

آكوالند آنتاليا در يك منطقه ساحلي واقع شده كه زيبايي منحصر به فرد و چشم گيري دارد. آكوالند داراي سرسره هاي آبي و استخرهاي بزرگي است كه گردشگران عزيز و مسافران مي توانند از آن ها استفاده كنند و لذت ببرند. نمايشگران واقعي اين منطقه دلفين ها هستند كه به جذابيت آكوالند آنتاليا افزوده اند. هنگامي كه در اينجا موسيقي زنده برگزار ميشود دل نشيني و صفاي آكوالند آنتاليا چندين برابر مي شود.

آكوالند آنتاليا


غار كارائين آنتاليا

+0 به یه ن


غار كارائين آنتاليا

غار كارائين آنتاليا از ديگر جاذبه هاي اين شهر به شمار مي رود. اين مكان تفريحي تقريبا 30 كيلومتر از آنتاليا فاصله دارد و در قسمت شرقي كوه چان واقع شده است. غار كارائين آنتاليا از مكانهاي سكونتي قديمي شهر آنتاليا تركيه مي باشد. ويژگي هاي منحصر به فرد غار كارائين آنتاليا متعلق بودن به دوران پارينه سنگي مي باشد. اثار باستاني كه در اين غار مشاهده مي شود مربوط به 160 هزار قبل از ميلاد مسيح مي باشد. غار كارائين آنتاليا يك ورودي جدا دارد كه با تابش نور خورشيد بسيار زيبا ديده مي شود و توجه شما را جلب مي كند.

غار كارائين آنتاليا




  • [ 1 ][ 2 ]