سه مركز خريد آنتاليا براي مسافران ايراني

+0 به یه ن

 

1.مركز خريد تراسيتي آنتاليا

مركز خريد تراسيتي آنتاليا

مركز خريد تراسيتي از مراكز خريدي الست كه در منطقه لارا واقع شده است و بهترين لباس هاي ترك و مارك در اين مركز خريد به فروش مي رسد. اين مركز خريد داراي 30 رستوران بزرگ و 150 فروشگاه لوكس است و همه اين عوامل مركز خريد تراسيتي آنتاليا را به جاذبه توريستي لارا و از بزرگترين مراكز خريد تركيه تبديل كرده است. اين مركز خريد در طبقه همكف خود داراي كافي شاپ و رستوران هاي بزرگ است كه به زيباترين دكوراسيون مجهز است و مسافران مي توانند بهترين لحظات خود را دراين مركز خريد بگذرانند. علاوه بر اين ها بزرگترين سينماي آنتاليا در اين مركز خريد واقع شده است. 

 

2.مركز خريد تانساش آنتاليا

مركز خريد تانساش آنتاليا

مركز خريد تانساش معروف است به فروشگاه بزرگ مواد غذايي است كه در طبقه اول آن مواد غذايي مدرن و سنتي و در طبقه دوم آن لوازم الكتريكي و صنايع دستي و پوشاك و... به فروش مي رسد. اين فروشگاه دو طبقه مجهز به ماشين هاي خريد , پله برقي و... است. شما ميتوانيد در اين فروشگاه لوازم خود را تهيه كنيد و از سفر و خريد خود لذت ببريد.

 

3.مركز خريد زنجيره اي ميگروس آنتاليا

مركز خريد زنجيره اي ميگروس آنتاليا

مركز خريد ميگروس آنتاليا 470 فروشگاه در سراسر تركيه است و زيباترين و مدرن ترين اجناس در اين مركز به فروش مي رسد. در اين مركز خريد هر آنچه كه بخواهيد از لوازم الكتريكي و قطعات كامپيوتري گرفته تا لباس هاي زيبا و كفش هاي مارك فوق العاده و حتي خوش بو ترين عطرها را مي توانيد تهيه كنيد. ويژگي هاي خوب اين مركز خريد باعث شده است كه مركز خريد مريگوس آنتالياپربازديدترين مركز خريد تركيه باشد.



  • [ ]