بندر قلعه كاله ايچي آنتاليا

+0 به یه ن


بندر قلعه كاله ايچي آنتاليا

بندر قلعه كاله ايچي آنتاليا در كنار قلعه كاله ايچي واقع شده است به همين دليل به آن بندر قلعه كاله ايچي گفته مي شود. اين بندر بسيار زيبا و جالب است و در كمتر جايي از تركيه مانند آن ديده مي شود. امكانات و خدمات رفاهي اين بندر كامل است و هر آنچه را كه بخواهيد در اين منطقه از آنتاليا مي توانيد تهيه كنيد , از جمله اين خدمات رستوران , كافي شاپ , فروشگاه و .... . از تفريحات فوق العاده و ثابت بندر قلعه كاله ايچي آنتاليا قايق سواري است كه بهترين زمان براي اين تفريح هنگام صبح است. در اين بندر لحظات خوب و به ياد ماندني را سپري خواهيد كرد.



بندر قلعه كاله ايچي آنتاليا

آمفي تئاتر آسپندوس آنتاليا

+0 به یه ن


 آمفي تئاتر آسپندوس انتاليا
اين شهر تاريخي در چهل كيلومتري آنتاليا واقع شده است كه با تئاتر باستاني خود يكي از جاذبه هاي تاريخي گردشگري آنتاليااست . اين آمفي تئاتر يكي از مهمترين آمفي تئاترهاي روباز دنيا بشمار مي رود. آسپندوس در زمان خود بكي از ثروتمندترين شهرها بوده كه به وسيله روميان حدود 200 سال پس از ميلاد مسيح ساخته شد. اگر به آمفي تئاتر آسپندوس آنتاليا برويد مي توانيد باقي ماند هايي از ساختمان هاي روميان قديم را ببينيد. گفته مي شود در گذشته اين شهر بهترين اسب هاي دنيا را پرورش مي داده است و مهمترين مركز تجاري شهر محسوب مي شد.

سه مركز خريد آنتاليا براي مسافران ايراني

+0 به یه ن

 

1.مركز خريد تراسيتي آنتاليا

مركز خريد تراسيتي آنتاليا

مركز خريد تراسيتي از مراكز خريدي الست كه در منطقه لارا واقع شده است و بهترين لباس هاي ترك و مارك در اين مركز خريد به فروش مي رسد. اين مركز خريد داراي 30 رستوران بزرگ و 150 فروشگاه لوكس است و همه اين عوامل مركز خريد تراسيتي آنتاليا را به جاذبه توريستي لارا و از بزرگترين مراكز خريد تركيه تبديل كرده است. اين مركز خريد در طبقه همكف خود داراي كافي شاپ و رستوران هاي بزرگ است كه به زيباترين دكوراسيون مجهز است و مسافران مي توانند بهترين لحظات خود را دراين مركز خريد بگذرانند. علاوه بر اين ها بزرگترين سينماي آنتاليا در اين مركز خريد واقع شده است. 

 

2.مركز خريد تانساش آنتاليا

مركز خريد تانساش آنتاليا

مركز خريد تانساش معروف است به فروشگاه بزرگ مواد غذايي است كه در طبقه اول آن مواد غذايي مدرن و سنتي و در طبقه دوم آن لوازم الكتريكي و صنايع دستي و پوشاك و... به فروش مي رسد. اين فروشگاه دو طبقه مجهز به ماشين هاي خريد , پله برقي و... است. شما ميتوانيد در اين فروشگاه لوازم خود را تهيه كنيد و از سفر و خريد خود لذت ببريد.

 

3.مركز خريد زنجيره اي ميگروس آنتاليا

مركز خريد زنجيره اي ميگروس آنتاليا

مركز خريد ميگروس آنتاليا 470 فروشگاه در سراسر تركيه است و زيباترين و مدرن ترين اجناس در اين مركز به فروش مي رسد. در اين مركز خريد هر آنچه كه بخواهيد از لوازم الكتريكي و قطعات كامپيوتري گرفته تا لباس هاي زيبا و كفش هاي مارك فوق العاده و حتي خوش بو ترين عطرها را مي توانيد تهيه كنيد. ويژگي هاي خوب اين مركز خريد باعث شده است كه مركز خريد مريگوس آنتالياپربازديدترين مركز خريد تركيه باشد.

پارك دلفينهاي كيش

+0 به یه ن

پارك دلفينهاي كيش


مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين هاي كيش


 

پارك دلفين هاي كيش


پاموك كاله آنتاليا

+0 به یه ن


پاموك كاله آنتاليا

پاموك كاله آنتاليا واقا پديده ايست در دنيا و از عجايب جهان مي باشد. امكان ندارد كسي به آنتاليا سفر كند ولي پاموك كاله آنتاليارا نديده باشد. كساني كه به اين منطقه رفته اند به خوبي مي دانند كه آب هاي كالسيوس با دماي تقريبا سي و پنج درجه سانتي گراد از ارتفاع 100 متري به سمت پايين سرازير مي شود و در قسمت پايين آن كه آب جمع شده است استخرهاي آب گرم را تشكيل داده است كه انعكاس نور در آن باعث زيبايي و دل نشين تر شدن آن شده است و گردشگران به خوبي از آن استقبال مي كنند. مردم اين منطقه را قصر پنبه اي ناميده اند. مسافران و گردشگراني كه در اين استخرهاي آب گرم شنا مي كنند از خاصيت هاي آن هم بهره مند مي شوند.

پاموك كاله آنتاليا

 

پاموك كاله آنتاليا

 


چام يووا آنتاليا

+0 به یه ن


چام يووا آنتاليا

چام يووا آنتاليا مكاني آرام , دنج و زيبا است كه مردم در اينجا زندگي روستا نشيني دارند و شما مسافران عزيز ميتواد در كنار زندگي اين روستائيان مهربان لحظات خوب و خوش و لذت بخشي را سپري كنيد. اين منطقه منطقه اي آرامش بخش است و اگر شما خواهان آرامش هستيد و حاضريد كه حتي يك روز را با آرامش بگذرانيد حتما در هتل هاي چام يووا آنتاليا اقامت كنيد و اگر به ديدني هاي روستايي علاقه مند هستيد ديدن از چام يووا آنتاليا را از دست ندهيد.

بلديبي آنتاليا

+0 به یه ن


بلديبي آنتاليا

بلديبي آنتاليا پانزده كيلومتر دورتر از شهر آنتاليا مي باشد. اين منطقه زيبايي هاي خاص خودش را دارد , به عنوان مثال بلديبيآنتاليا داراي چشم اندازهاي كوهستاني است , درختان كاج زيبايي در اين منطقه وجود دارد كه به زيبايي آن افزوده است. علاوه بر اين بلديبي آنتاليا داراي نارنج هاي تازه لذيذ و خوش مزه اي است كه در كمتر جايي مي توانيد اين زيبايي ها را با اين آب و هوا احساس كنيد و از آن لذت ببريد. 


آكوالند آنتاليا

+0 به یه ن


آكوالند آنتاليا

آكوالند آنتاليا در يك منطقه ساحلي واقع شده كه زيبايي منحصر به فرد و چشم گيري دارد. آكوالند داراي سرسره هاي آبي و استخرهاي بزرگي است كه گردشگران عزيز و مسافران مي توانند از آن ها استفاده كنند و لذت ببرند. نمايشگران واقعي اين منطقه دلفين ها هستند كه به جذابيت آكوالند آنتاليا افزوده اند. هنگامي كه در اينجا موسيقي زنده برگزار ميشود دل نشيني و صفاي آكوالند آنتاليا چندين برابر مي شود.

آكوالند آنتاليا


غار كارائين آنتاليا

+0 به یه ن


غار كارائين آنتاليا

غار كارائين آنتاليا از ديگر جاذبه هاي اين شهر به شمار مي رود. اين مكان تفريحي تقريبا 30 كيلومتر از آنتاليا فاصله دارد و در قسمت شرقي كوه چان واقع شده است. غار كارائين آنتاليا از مكانهاي سكونتي قديمي شهر آنتاليا تركيه مي باشد. ويژگي هاي منحصر به فرد غار كارائين آنتاليا متعلق بودن به دوران پارينه سنگي مي باشد. اثار باستاني كه در اين غار مشاهده مي شود مربوط به 160 هزار قبل از ميلاد مسيح مي باشد. غار كارائين آنتاليا يك ورودي جدا دارد كه با تابش نور خورشيد بسيار زيبا ديده مي شود و توجه شما را جلب مي كند.

غار كارائين آنتاليا




  • [ 1 ][ 2 ][ 3 ]